Kešu jogurt









Kešu jogurt

(cca 2 porce)


  • 1/2 hrnku kešu ořechů
  • 1/8 hrnku filtrované vody
  • 1 lžíce citrónové šťávy
  • 1 lžička agávového sirupu
  • 1 lžička vanilkového extraktu
  • 4 datle
  • 1 lžička psyllia






Kešu ořechy jsem si přes noc namočila. Následující den jsem promíchala psyllium s trochou vody a nechala bobtnat. Z namáčených ořechů jsem slila vodu, zalila filtrovanou, přidala jsem citrónovou šťávu, sirup, extrakt, datle a rozmixovala jsem v hladký krém. Přidala jsem psyllium a promíchala. Dala jsem vychladnout do lednice. 

Jogurt můžete podávat, jak máte rádi, s granolou, vločkami, ovocem, dalšími oříšky, semínky, sušeným ovocem, můžete jej využít na výrobu domácích nanuků, zmrzliny, moučníků atd.







16 komentářů:

  1. Ahoj, nepočítala jsi i nutriční hodnoty celého jogurtu? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super recept, určitě vyzkouším! :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek!:)

    nový článek na našem blogu, komentáře oplácíme a sledování taky:).

    http://coccomokko.blogspot.cz/2014/08/ini-my-wishlist.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. blog je moje zábava, ne obchodní komodita... neženu se za co nejvíce čtenáři, komentáři... ani to není reklamní prostor pro jiné blogy...

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Tím, že tam naliješ citronovou šťávu z toho jogurt neuděláš.

      Vymazat
    2. A čím jo? To, když s nějakým receptem či názorem nesouhlasím, lze snad vyjádřit slušně a ne hned sahat po vulgarismech...

      Vymazat
  5. Jaj, kešu naprosto miluju! I když na první pohled zní zvláštně, snad do toho i půjdu ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Já do toho jdu hned dneska!!! A je přeci fuk, že to zní zvláštně, nebo citronová šťáva nedělá jogurt. Můžeme si přeci pojmenovat jakkoli, ale mít někoho, kdo nás tohle naučí - k nezaplacení. Miluju tyhle stránky, recepty a inspiraci! Jen tak dál a prudiči, nechť se realizují tam, ke o to někdo stojí...

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím jen - je možno nahradit psyllium třeba chia semínky? Ať nemusím celý pytlík vlákniny kupovat jen kvůli jogurtu ( nespotřebovala bych ) :) Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. spíš bych úplně vynechala. ale je to škoda, psyllium má široké využití do receptů a tělo obohatí o další důležité složky...

      Vymazat
  8. Dekuji za tip a vubec za nadherny blog, nevim, co vyzkouset driv. :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však on nikam neuteče :-) budu ráda za zpětnou vazbu, jak se recepty vydařily...

      Vymazat

Děkuji za komentář :-)