Banánové nanuky v čokoládě s mandlemi





Banánové nanuky v čokoládě s mandlemi

(6 ks)


Nanuky

  • 4 ks banánů
Poleva
  • 3 lžičky kokosového oleje
  • 4 lžíce kakaového prášku i více
  • 2 lžíce agávového sirupu
  • troška vody
Na dokončení
  • hrst mandlí



Banány jsem si oloupala, nakrájela na kolečka a dala mrazit. Zmrazené banány, jsem si nechala krátce povolit a rozmixovala je na hladký krém. Rozdělila jsem jej do nádobek na nanuky a dala opět mrazit. 

Na polevu jsem si promíchala rozpuštěný kokosový olej s kakaovým práškem, sirupem a vodou. Můžete samozřejmě rozpustit ve vodní lázni, ale v těchto vedrech to není vůbec nutné. 

Nanuky jsem namáčela v polevě a sypala nasekanými mandlemi. Opět jsem dala mrazit. 






18 komentářů:

  1. Vypadá to báječně, asi to budu muset vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak dnes letím do obchodu po banány :D Neviem prečo, ale nanuky si robím doma pravidelne, ale z banánov ma to nikdy nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam mňam to vypadá hrozně dobře!

    OdpovědětVymazat
  4. Yes, další věc co můžu!:D Mě převapilo, jak skvěle chutná zmraženej rozmixovanej banán, je to fakt 100x lepší, než kdejaká umělá zmrzlina!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo, škoda, že tohle neví nebo nechce vědět širší veřejnost.

      Vymazat
  5. Tak už jsou v mrazáku. Bude to půlnoční svačinka a nebo část snídaně! .. :D

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsou super! taky dělám banánovou zmrzlinu, ale jím ji jen tak samotnou:) tohle vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  7. Šel by prosím něčím nahradit ten kokosový olej?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čím byste si představovala? bohužel neznám vhodnou alternativu :-( samozřejmě nemusíte vyrábět domácí čokoládu, ale ulehčit si práci a sáhnout po kvalitní vysokoprocentní, kterou jen rozpustíte ve vodní lázni, ale složení už nebude tak top...

      Vymazat
    2. Díky..myslela jsem např. nějakým ořechovým máslem (mandlovým) nebo olivovým olejem... ale asi bude opravdu nejlepší koupit čokoládu již hotovou...

      Vymazat
    3. on je kokosový olej specifický tím, že s klesající teplotou tuhne, což u másel a oleje dosáhnu jen stěží...

      Vymazat
  8. Vypadá to skvěle...
    Proč je nutné před mixováním banán zmrazit?

    OdpovědětVymazat
  9. Zkoušeli jsme doma a nanuky byly výborné! Jen ta čokoládová poleva se moc nepovedla....byla taková příliš "patlavá" a špatně se na nanuky nanášela. Nevím proč :-(

    OdpovědětVymazat
  10. vám se pak i s tou polevou vlezou zpět do formiček?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :-)