Batátový chlebíček s vlašskými ořechy a pomerančem

Tohle je opravdu rychlý recept. Nejvíce se využije, když Vám zbudou uvařené batáty. Stačí rozšťouchat, hodit do krabičky a šup do mrazáku. Pak jen až bude chuť na něco sladkého a zároveň rychlého, stačí předem vytáhnout, umíchat suroviny a za 15 minut pečete.


Batátový chlebíček s vlašskými ořechy a pomerančem


  • 1 šálek batátového pyré
  • 1 šálek pšeničné celozrnné mouky
  • 1/2 šálku hladké mouky
  • 1/2 šálku třtinového cukru
  • 1/2 jablečné přesnídávky
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 1/2 lžičky sody
  • špetka soli
  • 1 vece + 1 bílek
  • šťáva z 1/2 pomeranče
  • 1 lžička pomerančové kůry
  • 1 lžička skořice
  • hrst vlašských ořechů



Nejdříve je potřeba udělat batátové pyré. Bramboru jsem oloupala, nakrájela na menší kousky a dala vařit do změknutí. Poté jsem slila vodu a bramboru rozšťouchala.  V jedné míse jsem si smíchala mouky s práškem do pečiva, sodou, solí, skořicí a cukrem. V druhé míse jsem smíchala pyré s vejcem pomerančovou šťávou a kůrou a přisypala sypkou směs. Na závěr jsem přimíchala hrst ořechů. Naplnila formu na chlebíček a dala péct na cca 45 minut.





2 komentářů:

Děkuji za komentář :-)