Špagety s karamelizovanou cibulkou a modrým sýrem

Přijdete domů hladoví a potřebujete mít do 20 minut hotové jídlo na stole? Udělejte těstoviny. Tentokrát jsem dělala tyto špagety s karamelizovanou cibulkou modrým sýrem a vlašskými ořechy. Účel splnily a navíc byly moc dobré a zajímavé.

Špagety s karamelizovanou cibulkou a modrým sýrem (2 porce)

Inspirace: BBC Good Food


  • 120g špaget
  • 1 červená cibule 
  • 1 lžíce olivového oleje
  • 1 lžička třtinového cukru
  • 1 lžička balzamikového octa
  • 100g sýra s modrou plísní
  • hrst vlašských ořechů




Špagety připravíme dle návodu. Mezitím jsem nakrájela cibulku na proužky, opražila na rozpáleném oleji, zasypala cukrem, octem a nechala zkaramelizovat. Slité těstoviny jsem smíchala s cibulkou, nadrobeným sýrem a ořechy. Dobrou chuť :-)




Těstoviny doporučuji nějaké kvalitnější, semolinové. Já měla Agnesi. Sýr se hodí výraznější než niva. Já koupila v Lidlu Rival, ještě lepší bude určitě gorgonzola. Musím říct, že jsem si zamilovala kombinaci modrého sýra s ořechy.


2 komentářů:

  1. tak toto sa mi velmi paci, aj celkovo, tvoje originalne chute, stoja za vyskusanie :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :-)